AAAHHHH!!!

HHEEHJJJ!!!

Jag åker till Malta om bara några timmar!! känns skiit-konstigt och lite nervöst...
Men det går ju bra.. Har packat allt och min packning är kompackt och praktisk.

Lenne goes Praktisk:





Lenne goes synlig in her yellow körjacka:





Så i måndags var jag ju på lite hallowen-fest hos Frida.. Hon och Jossan va as-läskiga men glömde att ta bild på dem, och vet inte om de vill  synas här... aja, Frida hade färgat GRÖNT hår! Skiiit-coolt. och så hade de båda blod i ansiktet och på sig! Det är verkligen Buuuhh!!! Läskigt!! 


Så här såg jag ut när jag kom hem:











Sen idag så köpte jag lite smarta saker till skolan efter lovet:






Pappret ska of course vara i rosa!!! Och hade tipex funnits i rosa hade jag köpt det med:P

Nu måste jag sova lite inför morgondagen

God natt

Pussar och Kramar från Lenne<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0