Jag läängar...

Shululu!!

Ska snart dra på körövning snart! Men innan det ska jag skriva lite här(såklart ;P) och så ska jag plugga lite och så..

Tråkigt väder det är idag.. :/
Men det är ju...


.....bara typ 2 veckor kvar tills jag åker till Malta!! Wihoo!! Vill komma hem brun å fräsh medans alla andra går runt å e blekfisar! nehh, men... Jag vill bara bli brunish! Hotellet som vi ska bo på är suuperfint och lyxit! Lenne liikes luxury!!:P Hoppas man kan få med sig lite fina stuffs också...
Valletta som är Maltas huvudstad:


Bilden tagen från:  http://www.1europe.eu/MyImages/malta.jpg


En annan ska som börjar närma sig är min födelsedag! Happy, happy! :D
Måste planera lite hur jag ska fira. Blir väll kanske att man gör något med familjen.

Jag måste köpa en ny halsduk eller sjal, men jag har svårt att bestämma mig, det känns som att jag inte hittar någon jag verkligen gillar. Men, men, kommer säkert att hitta någon riktigt snygg i rättan tid.. 
Måste också köpa en mössa. Har bara en..
 

Dagens Sysselsättning: Läängtar....
Dagens väder: Tråkigt..
Dagens problem: Rökning i allmänhet.


Det var allt från Lenne<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0