Pervon och fullgubbar!!!

Heej!

Måste bara skriva lite kort, kommer skriva längre typ imorgon...?

Idag var en ganska händelserik dag i mitt liv. OKEJ, kanske inte Sååå händelserik, men  det hände lite saker iaf.

Idag hade vi matteprov. Jag hoppas att det gick bra. Kände mig lite nervös, jag menar, första matteprovet på gymnasiet lixom...

Sen lite efter matteprovet blev det helt plötsligt brandövning. Brandlarmet var ashögt och jag trode jag skulle få tinnitus för livet asså! Men som tur så fick jag inte det. (Tror jag..:P )



När jag senare skulle åka hem med Isabella så kom det ett jäkla pervo/fyllo som körde in i mig! Först sa han typ förlåt å att det inte va meningen, men sen så ba "men... det kanske va ödet... Ödet att vi skulle träffas" Och det första jag tänkte va " Yeahh, riiiight!!" (ironi).  Det andra jag tänkte va "jaja, stick bara här ifrån!".

Sen börjde han cykla mot det hållet där Isabella stod och börja sancka med henne om vad som hänt. 

Han sa något i stil med: "Man vet aldrig vad som hade kunnat hänt. Jag och den där tjejen (mig alltså) hade kanske hamnat i busken.. Och hur skulle det bli, med en gammal hankatt som jag..?!?"

Jag bara tänkte "What a f*** is he talking about!?!?!!? Jävla pervo!!!"

Ussscchh!! säger jag bara. Just nu är det värsta jag vet Pervon/ Alkisar!!!

Sedan efter så cyklade jag med Isabella hela vägen hem.. Det va ju en ganska äcklig upplevelse.. Om man nu kan kalla det för det... 

Aja, nu till något annat!
Det är ju helg nu! Så himla skönt! Love helger asså!

Bara jag och mammsen i helgen. Ganska skönt att slippa tjafsa med brorsan.

Jag måste köpa gympa och gym -kort i helgen! Känner att jag måste bygga upp lite muskler.


Så det är så här jag vill se ut:

(fast tjej  :P )



Nej, skojja bara, men det kan vara bra att få lite muskler..  :D


Dagens pryl: peppar-sprey  (till försvar mot fullgubbar)

Dagens låt: Britney spears nya låt!! så himla bra! 1,2,3... Vet inte exakt vad den heter... 

Dagens andra låt: Asså bara älskar denna låt... Det är Tila Tequila med 'Paralyze'

Det var allt för nu, 

Puss och kram   från Lenne penne<3

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0