En bra dag med varm choklad och vispgrädde

Tjena tjena alla bloggläsare!

Idag har jag haft en ganska skön dag! Började dagen med att vi hade idrott vid kl 09.30. Sedan hade vi datakunskap, lunch och samhällskunskap. Slutade vid två och åkte snabbt hem för att senare möta upp Frida och Jossan i stan.

Vi var på Butterick's och kollade på Haloweensaker eftersom vi kanske tänkte ha fest på lovet. Sedan gick vi till Accent för att Frida skulle köpa vantar.  

Efter det så gick vi till Gallerian. Vi tog var sin varm choklad på espresso-house. De var supergoda men jättemaffiga. Men jag tyckte att jag behövde unna mig det. Så här såg den ut:



 



Med grädde och mash-mellows (lr vad dt heter) i... :)

Vi alla tre hade skinjackor på oss så det såg säkert lite kul ut!! Alla med skinjacka och varm chocklad!

Jaja, nu ikväll har jag varit på träning(för att träna bort chockladen, daha.. haha, skojja bara...!)
Kämpade riktigt mycket! Vill ju se bra ut under Malta-resan.. Haha..!

Jaja, nog med komplex!! Nu ska jag sova men skriver säkert någon annan dag i veckan nu också!


Puss och Kram från er Lenne<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0