Fredag

Hej hopp!

Sköönt att det är fredag! Jag sitter hemma å myser lite, kan verkas tråkigt men det är iaf bättre än att supa ner sig och spy och bara må skit hela helgen.

Nej.

I helgen har jag tänkt att åka in till stan för att kolla på en ny halsduk(som jag pratade om i ett tidigare inlägg) och en ny mössa. Måste också få tag på ett par svarta skor till Malta-resan. Jag får se vad jag hittar...

Igår var jag och handlade det här lite snabbt...






Innehållet är alltså det här:





So superfresch!!  :P
Fint va??
Jag behövde lite nytt tyckte jag.. och hade inga långa halsband kvar.

På söndag är det körövning. Vi måste repa ganska mycket nu inför tävlingen.

På måndag har jag prov i franska. Usch, det känns jobbigt och stressande.
Det är ett stort prov också! Not good for me!  :S

Jag kanske ska jobba som kemist när jag blir stor... haha, göra tester i provrör och skriva raporter och sånt... 
Jag får se vad jag ska bli. Men det är en tanke jag har. En annan är att stå i någon affär, men där kan man kanske inte tjäna JÄTTEmycket i lön precis.. Men då kan man ha något annat jobb vid sidan av, om man hinner med. Men som sagt, jag har ju ganska lång tid på mig att fundera ut och bestämma mig.

Har inte så mycket mer att skriva nu för stunden.

Pussar och kramar från Lenne<3   







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0