God morgon!

God morgon på er mina läsare!

Har inte riktigt hunnit med att uppdatera...
Men nu ska det bli av!

Jag har nyss ätit en macka på mitt rum för att mamma och pappa skulle ha ett möte med någon person som ska byta ut våran värmepump. Då vill inte jag sitta i köket i morgon-frilla och säga:

- Tjena! Ska bara ladda lite energi för dagen.

NEJ, så vill jag inte framstå.. Men jag vill duscha! Skiiitirreterande!
Får väll vänta tills att mötet är slut.

Idag då?? Vad ska jag göra idag??
 Joo, det här:
 

 

09.00- ca 11.00  Blogga, plugga och packa mer till Maltaresan

 

Ca 11.30  Åka till centrum och kolla på bl a platttång

 


12.00 Äta lunch på Subway?

 

Vem vill inte äta färskt??

13.30- 16.30 Körövning

 

19.00 – 19.45  Möte med gymtränare

 

20.00 – ca 22.00  Hallowen- fest hos Frida




Japp, jag ska på hallowenfest hos Frida. Igår kollade jag ut en outfit jag blev nöjd med. Det är ingen dräckt precis, men jag har ingen, så det får bli som det blir. Ni får se min outfit i något av mina nästkommande inlägg:P

Igår hade vi också körövning och sjöng inför publik. Det gick skiiitdåligt. Verkligen asså, haha!!

Vi sjöng säkert lite falskt.. Men det är så j*kla svårt att hålla ut andningen! Man får fasen magmuskler för att man står och spänner magen så mycket.

Ska göra lite annat nu, ses sen

Pussar och kramar från Lenne<33


 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Är allt lite avis på dig som ska till Malta. Men jag hoppas att du får det riktigt underbart där!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll.

2009-10-27 @ 19:04:07
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0