Nya boken!! :D

Heej!

Har en del att göra till imorgon så detta får bli ett snabbt inlägg. Lämnade tillbaka boken idag. Och lånade 2:an!!! Ahh, kan knappt vänta med att läsa den!! Åhhh, den e så himla BRA!!! Gosh! dock så fick jag den gamla omslaget. det ser ut såhär:



Aja, spelar roll?? det är innehållet som räknas ;P

Idag hade jag en ganska skön dag och fick slippa kemin eftersom läraren var på kurs. Skönt. Slapp jag börja 08.10!

Imorgon ska vi ha skattjakt i skolan. Asså det kallas så. Vi ska sammla ihop massa saker och så får vi poäng för det. Alla klasserna tävlar mot varandra och man har det en gång varje år. Den klass som lyckats få ihop mäst poäng under dessa, får springa först ut på studenten. Vi ligger först just nu, så vi ligger bra till ;P



Hoppas vi får ihop bra med poäng imorgon oxå! Åhh, det är ändå ganska kul!

Sen på torsdag har jag svenskauppsats. Känns lite tveksamt ändå. Om det kommer gå bra och så. Jag vet att man inte kan plugga till det men jag har bara den känslan.

Nej! Nu ska jag plugga vidare! vi hörs!

Pussar och kramar från Lenne<33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0