Back to school :D

Hej!
Imorgon är det skola igen. Jag känner mig lite nervös, men det ska nog gå bra. Har dammat av skolväskan och är redo! Nu kör vi!!!! Let's rock some school!! :P
Nä, men jag känner mig faktiskt taggad. Mycket bra saker har hänt på sistone, och en dålig. Men jag känner mig mycket positiv. Det här känns som min största chans och jag ska faktiskt bevisa att jag kan, kanske mer än vad vissa trode. Har fått ett litet jobb, men jag tar det på största allvar och hoppas att det "turns out for the best". Kanske kan det växa till något större?? :P
Idag övningskörde jag igen. Gick superbra! Så snart kanske jag till och med kan komma ut på de stora vägarna!
Nu måste jag gå och lägga mig! Får inte vara trött till skolan ju!
Har inte laddat upp någon bild på sistone, jag vet! Hoppas kunna göra det snart, men har inte laddat över mina nya bilder än, från i sommar och så. Men 'keep on waiting'! För jag lovar att det kommer komma!
Pussar och kramar från Lenne<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0