Första advent

Heej!
Första advent idag! Wiihoo!! :D
Snart är det jul och jag längtar efter allt julbak och julmys och allt annat som hör julen till.
Har lite saker att göra idag. Men jag får se vad jag ska göra. På torsdag ska jag på "studentmässa", en mässa med alla eftergymnasiala studier samlade. Hoppas man kan få ut lite av den mässan och att man får bra info och så.
Har kollat litegrand på utlandsstudier. Får se om det blir något av det. Men tänkte i alla fall fråga lite mer om det då osv.
Har gjort svenska B nationellaprovet. Nu är jag i princip klar med hela svenska B. Fattar knappt att jag klarade det! Kursen är slut vid jullovet, men för bara ett år sedan, när kursen började, så kändes det som att kursen skulle vara lång, ganska tråkig och jättekämpig. Nu är jag äntligen klar med den! En sten har lyfts från mitt hjärta.
Nu till något annat. Min födelsedag. Den var bra. Jag var ju ledig, så slappade rätt så mycket hela dagen. Kollade på film och lite annat. Jag fick jättefina presenter som jag tackar för! Hade en bra kväll med min familj.
Gammal bild på mig.. <33
Har inte så mycket mer att skriva nu. Ville mest bara skriva ett inlägg. Hörs snart!
Pussar och kramar från Lenne<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0