Hej hej..

Hej hej!
Har haft jättemycket att göra på sista tiden och haft det jättestressigt, vilket jag fortfarande har. För att uppdatera lite så gjorde jag högskoleprovet i lördags. Gick lite sisådär, men det var ju 1:a gången och jag har ju fortfarande chans att skriva ett till prov på våren, vilket känns skönt.
Sedan så har min kusin varit uppe nu på lovet, så vi har shoppat lite, kollat på filmer och gymmat. Har tränat en del den här veckan. Igår var jag inne i stan och köpte en ny vinterjacka och lite annat.. :P
Vill igentligen inte riktigt börja skolan på måndag igen. Det känns så jobbigt med all stress och press man har på sig.
Aja, det får väll gå det med... Idag ska jag väll försöka plugga, så att jag får gjort en del. Det är bara det här med att komma igång... Hehe, går inte så bra för mig alltid.. Det blir att man gör andra saker för att uppehålla sig och sedan kunna säga på slutet av dagen; titta vad mycket jag har gjort idag! (fast det kanske inte är de nödvändigaste sakerna och jag igentligen skulle hålla på med något annat.)
Men nu lovar jag er att idag ska jag göra lite viktiga saker också. Ska plugga, yes! så får man ta det!
Nu måste jag gå, men vill bara säga att jag mår bra och kämpar med skolan!
Pussar och kramar från Lenne<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0