..

Halli hallå!
Idag har varit en både bra och "dålig" dag. Plugget rullade på hyfsat idag. Det gick snabbt, vilket var skönt. Sedan åkte jag in till stan för att köpa tyg till mitt projekt. Det var där det blev "jobbigt". Det krånglade lite och saker gick inte riktigt som de skulle. Som tur var så ordnade det sig till slut! Puhhh! Skönt! Men.. Det var väldigt jobbigt under tiden + att sedan så ringer en massa folk på mobilen, när jag igentligen inte kan svara, men snäll som jag är så svarar jag ändå för att inte känna mig skylldig. Sedan, när jag köpt tyget och gått därifrån, går jag in i en annan affär för att köpa en ******, men så var det krångel med det så då gick jag förbannad där ifrån utan en ******. Jag fick då åka till en annan affär som hade en sådan jag skulle ha. Lite så har min dag varit idag. + all stress som jag pratat om tidigare att jag har av allt som ska komma... Det är inte lätt att leva.
För att nu bara skita i detta och gå vidare tänkte jag prata om detta:
Det är mindre än 2 veckor tills jag fyller 18! Längtar kanske lite. Har lite saker jag önskar mig... exempelvis:
en ny mobil, ny kamera, pengar etc... Det där med pengar kan ju verka tråkigt, men jag behöver faktiskt.. Det kan ju bli så att jag måste flytta för att gå den utbildning jag vill nästa år, och då måste jag ju ha råd med en massa saker, boende och allt.. Usch... Men så är det. Man måste ta saker och se dem i vitögat. Men innan dess ska man ju ta studenten, vilket också kan gå på ett sju-helsikes-kalas. Om  man inte är sparsam så klart, som ni vet att jag är, right ? ;P
Har dock inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra på min stora dag. Blir väll kanske lite firande med familjen. Men sen till helgen därpå, då blir det party-party!! (Hoppas jag...., med måtta ;P)
Imorgon har jag ingen skola, förutom utvecklingssamtal. Det kommer inte bli något speciellt. :/
Men jag ska göra lite andra saker också... Ni förstår, jag har lite planer på G. Jag ska till frissan imorgon. Klippa mig ska jag i alla fall göra. Får se sen om det blir något mera där. Sedan ska jag gå runt och fota lite (LUGN! Det är till en uppgift i skolan.) och kanske lyxa till det med något annat, vem vet? Juste! ska på träningspass också. Det har jag bestämt.
Jaa, annars är det inte så mycket mer som rör sig i mina tankar just nu. Ska kanske sätta mig och måla naglarna nu, får se..
Aja, God natt på er! och sov så gott!
Pussar och kramar från Lenne<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0