Idag

hej!
Jag har gjort ett blogguppehåll. Har behövt göra massa annat och tappade min gnista för att blogga ett tag där.
Men now I'm back, stronger then ever! (haha..)
Håller på att jobba med slutknorren på mitt projekt innan jag ska redovisa det. Har mycket annat att göra också, men det ordnar sig.
Jag sitter här och bränner av några låtar från The Ark. Gosh, jag fattar inte hur de har kunnat komma på de mästerverken. YES, I said it, MÄSTERVERK! För de tycker jag att de är. Ola Salo har en så jäkla bra röst! Kommer alltid att minnas deras avslutningskonsert. For ever in my heart!
Längtar till sommaren och sommarlov. Men det börjar närma sig. Det är ju ändå soligt idag och ganska varmt tror jag.
Sen kommer ju studenten... Har blandade känslor inför det, men mest positiva. Har nu fått tag på det mästa inför det, men det finns några saker kvar... Jag har också en del saker kvar att köpa till min skiva. Det är svårt att komma på vad man ska ha på sig eftersom vi har ett så brett tema. Men jag tror jag och två av mina kompisar har kommit på en bra "utstyrsel" nu.
Det var lite uppdatering för den här gången, måste plugga vidare nu, chao!
Pussar och kramar från lenne<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0